23948sdkhjf

Max först i Sverige med ny tjänst

Snabbmatskedjan blir först i Sverige med mobil beställning och betalning.
Max Hamburgerrestauranger möjliggör beställning och betalning direkt i mobilappen så kunden kan köpa mat i förväg via mobilen och hämta ut den nygjord när det passar. Det framkommer i ett pressmeddelande från företaget.

– Med de nya funktionerna i appen blir det smidigare för gästen, samtidigt som vi inte gör avkall på kvaliteten. Förutom att öka gästnyttan så känns det roligt att som första rikstäckande snabbmatskedja i Sverige kunna erbjuda mobil beställning och betalning, säger Richard Bergfors, vd på Max, i pressmeddelandet.

Med de nya funktionerna väljer man restaurang, beställer sin mat, betalar med betalkort, väljer önskad tid när maten ska vara klar, klickar på "Beställ". Ett digitalt kvitto skickas därefter till angiven e-postadress.

När man anländer till restaurangen visar man upp sitt kvitto i expresskassan och hämtar ut maten.

– Vi vill erbjuda våra gäster smarta lösningar som underlättar deras vardag och det här är ett typiskt exempel, säger Richard Bergfors.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.125