Hur ICA Helsingborg har använt METO Snap on för att optimera butiksframställningen
Vi har pratat med Tobias Nordén - ICA Handlare på ICA Nära Hamilton i Helsingborg, om deras utmaningar med att optimera den visuella kundupplevelsen i butiken och hur vi, med våra produkter från METO, har kunnat bidra till att lösa detta.
"På ICA har vi länge haft fokus på att skapa en visuellt tilltalande och estetiskt ren butiksupplevelse för våra kunder. Men vi kände att något saknades. Det fanns ett behov av en lösning som kunde hjälpa oss att presentera våra varor på ett snyggare, mer strukturerat och modernt sätt – något som samtidigt följde den senaste teknologin inom ESL (Elektroniska hyllkantsetiketter).
Därför valde vi METO Snap on som en del av vår butiksstrategi och vi fann precis den fräschör och den renhet vi letade efter, för att lyfta fram våra produkter och ICA budskap till kunderna.
Varför METO Snap on?
- Visuell presentation: Snap on har gett oss möjligheten att skapa en estetiskt tilltalande butiksframställning som lyfter den totala kundupplevelsen.
- Teknologisk trend: ESL är framtiden, och med METO Snap on har vi fått en lösning som följer de senaste trenderna och ger oss flexibilitet och funktionalitet.
- Hållbarhet: Snap on bidrar också till vårt hållbara tänkande – en värdering som vi redan prioriterar högt.
Vi är stolta över de resultat vi har uppnått med METO Snap on och kan varmt rekommendera det till andra som vill uppnå en renare, mer effektiv och framtidssäkrad butiksframställning." säger Tobias Nordén, (Butikschef)ICA Handlare på ICA Nära Hamilton i Helsingborg.
Hitta här