23948sdkhjf

Omtag för korvutbudet – får ny design

Atria ändrar om förpackningsdesignen för alla korvar under varumärket Lithells.

Förändringen kommer att ske successivt under hösten och gäller hela sitt Lithells korvutbud. 

− Med en uppdaterad förpackningsdesign vill vi lyfta vårt korvsortiment och göra det synligare i butikshyllan. Innehållet är fortfarande samma goda korv men förpackningen har en större Lithells logga och tar mer plats i form och färg, kommenterar Irené Degerman, varumärkeschef på Lithells, i ett pressmeddelande.

Först ut är varmkorven, därefter sker övergången löpande fram till jul med de andra korvarna. Samtidigt går varumärket varmt då de är partner med TV4:s långkörare Idol, vilket kommer att märkas både i tv och på förpackningen.

Nyligen uppdaterade Atria förpackningsdesignen även för varumärket Lönneberga.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.097