Hydroscand stärker servicen – tar över svarsservice för SlangExpress
Med svarsservice för SlangExpress i egen regi tar Hydroscand nästa steg i att utveckla servicen för sin mobila slangservicejour. Det innebär kortare hanteringstid, smidigare orderflöden och en ännu bättre serviceupplevelse för kunderna.
Från och med den 1 september driver Hydroscand svarsservicen för sin mobila slangservice SlangExpress i egen regi under kontorstid.
SlangExpress är Hydroscands mobila slangservicejour som hjälper kunder direkt på plats med såväl akuta slangbyten som förebyggande underhåll, vilket minimerar driftstopp och maximerar effektiviteten. Tjänsteutbudet omfattar bland annat provtryckning, energioptimering, läcksökning, verkstadsöversyn och centralsmörjning – allt anpassat efter kundens behov och verksamhet.
Genom att själva ansvara för inkommande samtal på dagtid kan Hydroscand ge kunderna snabbare service redan vid första kontakten. Med direkt tillgång till Hydroscands kompetens, system och information minskar hanteringstiden och ordermottagandet blir smidigare för både kunder och servicetekniker. Det leder till en ännu bättre kundupplevelse.
– Genom vår egen svarsservice för SlangExpress får vi närmare kontakt med våra kunder redan vid första samtalet. Det gör att vi kan lösa deras behov snabbare och ge våra servicetekniker bättre förutsättningar att leverera rätt insats direkt på plats, säger Anna Slätt, marknads- och kundservicechef på Hydroscand AB.
Med utgångspunkt från ett 60-tal orter runt om i Sverige är SlangExpress en central del i Hydroscands engagemang för snabb och tillförlitlig service. Med fokus på att möta behoven hos företag inom industri, entreprenad och transport är Hydroscand en partner att räkna med – oavsett uppdragets storlek.
Boka SlangExpress:
Telefon: 020-46 46 00
E-post: slangexpressupport@hydroscand.se
Webb: slangexpress.se