23948sdkhjf

Norrländsk energidrycksuppstickare mångdubblar omsättningen – och slår sig in i butikerna

Latitude 65 växer så att det knakar.
Latitude 65 grundades för bara tre år sedan och omsatte 2,2 miljoner kronor under det första riktiga verksamhetsåret 2021. Nu uppger bolaget att intäkterna växte till 26 miljoner kronor under 2022 – och mer väntas det bli i år nu när produkterna från och med den 18 april kommer att finnas även på Ica och Coops centralsortiment.  

– Alla ...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Food Supply SE och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Livsmedelsbranschen vill fortsätta innovera – ”Extra viktigt i en lågkonjunktur”
Även SAS inför Mondelezbojkott – tar bort Marabou, Daim och Toblerone
Löfbergs säljer sitt brittiska varumärke – ”Ett strategisk beslut”
Ulrika Ekström lämnar som vd för Svenskmärkning
De bildar ett joint venture för att satsa på tång
Protos utökar satsning på nötkött från algfodrade kor – som testas av Hemköp
Andra Nordiska Medier

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078