23948sdkhjf

Picadeli och Greenfood vill sälja sallad via ”friskmatsbidrag”

Köp ett digitalt träningspass och få en sallad. Så lyder Picadeli och Greenfoods nya kampanj som ska locka friskvårdskunder.
Företagen hänvisar i ett pressmeddelande till forskning som visar på att mat påverkar hälsan än mer än fysisk aktivitet och vill därför att nyttiga matinköp ska ingå i vad som täcks av friskvårdsbidrag.

– Om poängen med friskvårdsbidraget verkligen är att göra folk friskare och mer välmående, så borde vi väl få använda bidraget till sådant som ver...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Food Supply SE och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.079