23948sdkhjf

Procordia i samarbete med Friends

Procordia och Friends samarbetar återigen i stor butikskampanj.
En halv miljon kronor. Så mycket hoppas Procordia samla in tillsammans med kunder och konsumenter när företaget tillsammans med Friends i höst genomför sin tredje stora vänskapskampanj, "Tillsammans mot mobbning".

Samarbetat sedan 2012
Hösten 2012 inleddes vänskapen mellan Procordia och antimobbningsorganisationen Friends. Samarbetet har resulterat i två lyckade butikskampanjer där Procordia tillsammans med kunder och konsumenter hittills skänkt 332 160 kronor till antimobbningsorganisationen. Nu fortsätter samarbetet med kampanjen ”Tillsammans mot mobbning”. Med start vecka 37 kan Procordias konsumenter köpa tre produkter under varumärkena Felix, BOB, Ekströms, Risifrutti, Grandiosa, Önos, Fun Light, JOKK, Den Gamle Fabrik och Paulúns, och bidra i kampen mot mobbning.

– Jag är otroligt stolt över det fina engagemang och mottagande våra tidigare satsningar mot mobbning har fått. Det visar på ett genuint intresse från våra kunder och konsumenter att verkligen vilja bidra och göra skillnad i kampen mot mobbning. Nu hoppas vi på ännu en lyckad kampanj så att vi kan uppnå vårt nya mål; en halv miljon kronor till Friends, säger Patrik Andersson, VD på Procordia i ett pressmeddelande.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.079