23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Food Supply
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.

Starkt uppåt för Mat.se

Ökade sin försäljning med närmare 100 procent i april, jämfört med samma månad i fjol.

Mat.se´s försäljning av dagligvaror i april uppgick till 15,3 miljoner kronor – en ökning med 93 procent jämfört med siffrorna för april 2014, som visade 7,9 miljoner kronor.

Och Mat.se´s vd Mats Danielson, menar att marknaden bara växer:

– Det här med mat som levereras hem till dörren är en tjänst som det pratas mycket om nu, och i dag är prisnivån en helt annan än för bara några år sedan. Nu kostar det i princip detsamma som gå att handla i butiken, säger han till Food Supply, och fortsätter:

– Är kunderna nöjda så sprids det. Dessutom pratas det mycket om det här i media, vilket är positivt.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.062|