Sibylla tog hem guldmedaljen när den internationella reklamtävlingen The Lovie Award delade ut pris för årets bästa marknadsföringskampanj i Europa i kategorin sociala medier. Utmärkelsen tilldelades "Smaka på framtiden", kampanjen som marknadsförde snabbmatskedjans nya pommes frites. Kampanjen gick ut på att gästerna i realtid fick chans att bli spådd av en "certifierad spådam" via den bildbaserade sociala mediekanalen Instagram. — Resultatet blev att vi ökade antalet följare på Instagram med över tusen procent och att vi skapade ett stort engagemang i målgruppen. Samtidigt ökade försäljningen med upp till 35 procent i enskilda Sibyllakök. Det gav oss ett rejält avstamp på Instagram i synnerhet, men även i sociala medier i allmänhet, säger Lena Lundvall, Sibyllakedjans marknadschef, i ett pressmeddelande. Tävlingens vinnare utsågs dels av en jury från The International Academy of Digital Arts and Sciences, dels av röster från allmänheten.