23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Food Supply
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.

Hon ska styra Kronfågels marknadsstrategier

Kycklingjätten värvar ny varumärkeschef från kommunikationsbyrå.












Kronfågel har rekryterat nytt till positionen som varumärkeschef. Sedan 3 september har Susanne Zabrodsky haft tjänsten, vilket omfattar ansvaret för Kronfågels marknad- och varumärkesstrategier. Susanne Zabrodsky kommer närmast från varumärke- och kommunikationsbyrån Passion Lab, där arbetet bland annat omfattat sponsringsstrategier och konceptutveckling. Senast i maj vann hon tillsammans med sitt tidigare företag ett pris i branschtävlingen Gyllene hjulet, som riktar sig mot ​verksamma inom ​event ​och ​sponsring. – Det känns bra att ha med en nyckelperson som Susanne på Kronfågels fortsatta varumärkesresa framåt, tillsammans med resten av teamet. Hon har en gedigen erfarenhet och ett strategiskt tänk som gör att hon är stark tillgång för vår organisation, säger Anna Saverstam, marknadsdirektör på Kronfågel, i ett uttalande.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.062