23948sdkhjf

Så satsar kedjorna på emv

Dagligvarukedjorna växlar upp sitt fokus på emv när vi går in i ett högre inflationstempo. – Det är klart att emv i ett läge när konsumenten har mindre pengar i plånboken kan bli än viktigare för att ha ett attraktivt sortiment och bygga lojalitet, säger Johan Neuman på Axfood.
Johan Neuman är affärsområdeschef för emv på Dagab. Han menar att koncernens kedjor fortsätter att jobba på samma sätt.

– Vi fortsätter att utveckla ett differentierat erbjudande av starka varumärken och attraktivt sortiment. Emv grundar ju sig i idén om prisvärdhet, oavsett om det handlar om lågprissortiment eller medium- och premiumsortiment, sä...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Food Supply SE och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Premiär för Waynes första kafé i Danmark
Probis vd avgår med omedelbar verkan
Nystartade uppstickaren Nuverica i internationellt samarbete
Ica lanserar hårt besparingsprogram – 200 tjänster ska bort
Oro för vikande efterfrågan på svenskproducerad mat
Ifrågasatt äggregel slopas – Coop jublar
Andra Nordiska Medier
Fri Köpenskap
RS & FastFood
Packnet

Sänd till en kollega

0.134