23948sdkhjf

Picadeli är på väg tillbaka – med mer digitaliserad salladsbar

Efter pandemin ser salladsföretaget nya möjligheter både i lågpris och på andra sidan Atlanten.
Salladsbolaget Picadeli har vuxit kraftigt sedan den första salladsbaren öppnade i Vänersborg för 13 år sedan. Men covid 19-pandemin blev en kalldusch för bolaget som såg sin omsättning halveras från över en miljard kronor till 545 miljoner från 2019 till 2020.

– Covid var inte lätt för oss det ska man inte sticka under stolen med, säger David von...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Food Supply SE och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Köttkonsumtionen ökar – men svenska marknadsandelen sjunker
Deras satsning på husman går hem – ser ”vikande trend” för vego
Han blir ny vd för Polfärskt Bröd – efter ett år på bolaget
Efter plötsliga avhoppet – han föreslås som ny ordförande för Veg of Lund
Veg of Lunds styrelseordförande lämnar med omedelbar verkan – ”Hade lite olika bilder”
Stopp för kylda färdigrätters positiva utveckling – mackor och sallader lockar mer
Andra Nordiska Medier
Fri Köpenskap
RS & FastFood
Packnet

Sänd till en kollega

0.141