23948sdkhjf

Idol sponsras av Santa Maria

Santa Maria sponsrar talangshowen Idol i TV4.
Santa Maria är huvudsponsor för Idol som sänds i TV4. I samband med programmet lanserar även Santa Maria en kampanj för nya pizzaprodukter, skriver Dagens Media.

- Idol är perfekt för oss med sin stora räckvidd och höga kontaktfrekvens i vår målgrupp. Givetvis vill vi skapa nyfikenhet kring våra nya produkter och positionera vårt varumärke men även visa fler sätt att variera Tex Mex-maten, kommenterar Per Hållander, Sverigechef på Santa Maria.
Kommentera en artikel
Meddela redaktionen
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Nystartade uppstickaren Nuverica i internationellt samarbete
Extra: Ica lanserar hårt besparingsprogram – 200 tjänster ska bort
Oro för vikande efterfrågan på svenskproducerad mat
Ifrågasatt äggregel slopas – Coop jublar
Probi tar över distributionen av egna varumärket
Stora vinster med kväveåtervinning från avloppsvatten
Andra Nordiska Medier
Fri Köpenskap
RS & FastFood
Packnet

Sänd till en kollega

0.126