23948sdkhjf

Fuud investerar i e-handelslösning

Det svenska bolaget Fuud som riktar in sig på functional food investerar nu e-handelsplattformen Storm Commerce tillsammans med design och e-handelsbyrån FMCA.

– Vårt mål är en företagsgemensam välmående e-handelsstruktur som möjliggör tillväxt och lönsamhet på såväl kort som längre sikt. Då är en smart multi brand och multi market-lösning helt nödvändig för oss, säger Ali Nouri, som är Head of E-Commerce & Growth för Fuud i en kommentar.

Fuud har idag elva egna varumärken däribland Beijing 8, Frill och det nylanserade Juica och i dagsläget använder företagets olika varumärken olika tekniska lösningar vilket är en av anledningarna till att en ny gemensam e-handelslösning nu tas fram.

– Med Storm Commerce kan vi utforma den nya plattformen för våra varumärkens skilda sätt att göra affärer, såväl mot konsumenter som mot företag. Detta samtidigt som vi får en smart och funktionell lösning som klarar att hantera allt från logistik, kundtjänst och community till ERP och betalningslösningar, säger Ali Nouri.

Kommentera en artikel
Meddela redaktionen
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Probis vd avgår med omedelbar verkan
Nystartade uppstickaren Nuverica i internationellt samarbete
Extra: Ica lanserar hårt besparingsprogram – 200 tjänster ska bort
Oro för vikande efterfrågan på svenskproducerad mat
Ifrågasatt äggregel slopas – Coop jublar
Probi tar över distributionen av egna varumärket
Andra Nordiska Medier
Fri Köpenskap
RS & FastFood
Packnet

Sänd till en kollega

0.219