23948sdkhjf

Grönsakskollen: Så skapas en destinationsbutik

Experten Mats Lundgren bjuder på sju konkreta tips för den som vill skapa en frukt- och gröntdestination.
Vänta nu, tänker du kanske. Destinationsbutiker är väl något som de stora drakarna inom mode, design eller teknik håller på med? Vad sjutton har det med dagligvaruhandeln att göra? 

En hel del, skulle jag säga. En vanlig matbutik kan knappast bli ett besöksmål i stil med Apples eller Nikes storslagna konceptbutiker. Men principen är egentlige...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Food Supply SE och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Premiär för Waynes första kafé i Danmark
Probis vd avgår med omedelbar verkan
Nystartade uppstickaren Nuverica i internationellt samarbete
Ica lanserar hårt besparingsprogram – 200 tjänster ska bort
Oro för vikande efterfrågan på svenskproducerad mat
Ifrågasatt äggregel slopas – Coop jublar
Andra Nordiska Medier
Fri Köpenskap
RS & FastFood
Packnet

Sänd till en kollega

0.875