23948sdkhjf

Priset viktigare på nätet där emv dominerar ännu mer

Att få kundernas uppmärksamhet i fysisk butik är svårt nog. Men det är ännu tuffare på nätet, framgår av en ny eyetracking-undersökning av matinköp online.
Retail Academics har i samarbete med branschorganisationen DLF gjort en andra djupdykning online, därav rapportens namn Sanningens ögonblick Online 2.0. 

Den stora skillnaden mellan kundernas beteende på nätet och i fysisk butik är att fokus på pris är betydligt större online. Enligt undersökningen uppmärksammar 86 procent priset online, jämf...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Food Supply SE och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
De blir först med svenska ekologiska bönor på burk
Stacky’s tar in kapital
Picadeli är på väg tillbaka – med mer digitaliserad salladsbar
FTI avvecklas: Nytt bolag ska möta framtidens krav på producentansvar
Så klarade Skåne-Möllan prisökningarna
Utmanande kvartal för Midsona
Andra Nordiska Medier
Fri Köpenskap
RS & FastFood
Packnet

Sänd till en kollega

0.125