23948sdkhjf

Cloetta väljer två nya byråer för samarbete

Speed-dating gängade ihop godistillverkaren med Food & Friends och TBWA.
Cloetta har valt att inleda samarbete med byråerna Food & Friends och TBWA för marknadsföring av bland annat varumärken som Kexchoklad och Ahlgrens bilar.

För att enklast kunna välja byråer att ingå samarbete med inledde Cloetta i höstas så kallad ”speed-dating” där tolv byråer deltog. Av dessa gick fyra vidare för att kunna ge en mer fördjupa...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Food Supply SE och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
De blir först med svenska ekologiska bönor på burk
Stacky’s tar in kapital
Picadeli är på väg tillbaka – med mer digitaliserad salladsbar
FTI avvecklas: Nytt bolag ska möta framtidens krav på producentansvar
Så klarade Skåne-Möllan prisökningarna
Utmanande kvartal för Midsona
Andra Nordiska Medier
Fri Köpenskap
RS & FastFood
Packnet

Sänd till en kollega

0.11