23948sdkhjf

Deras satsning på husman går hem – ser ”vikande trend” för vego

I tider av kris verkar det traditionella ha en starkare dragningskraft. Det är i alla fall något Axfood och färdigmatleverantören Carolines Kök märker i försäljningen av sina färdigrätter.
Medan branschen för kylda färdigrätter har ett år utan tillväxt bakom sig sticker Carolines Kök med en positiv trend. Företaget väntar sig se en tvåsiffrig tillväxt när årsredovisningen är klar och upplevelsen är att efterfrågan inte är på väg att minska någon gång snart, enligt Jonas Åsberg, försäljningschef på Snellman Sverige som äger varum...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Food Supply SE och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Krönika: Björn Hellman om politikernas populistiska utspel
Sjöstrand Coffee får brittisk miljonorder
Cafékedjan Le Croissant i konkurs
Semper ansluter sig till Lantmännens gröna initiativ
Probi tillsätter ny ordinarie vd
Därför pressar kedjorna sina leverantörer att sätta vetenskapsbaserade mål
Andra Nordiska Medier
Fri Köpenskap
RS & FastFood
Packnet

Sänd till en kollega

0.109