23948sdkhjf

Deras satsning på husman går hem – ser ”vikande trend” för vego

I tider av kris verkar det traditionella ha en starkare dragningskraft. Det är i alla fall något Axfood och färdigmatleverantören Carolines Kök märker i försäljningen av sina färdigrätter.
Medan branschen för kylda färdigrätter har ett år utan tillväxt bakom sig sticker Carolines Kök med en positiv trend. Företaget väntar sig se en tvåsiffrig tillväxt när årsredovisningen är klar och upplevelsen är att efterfrågan inte är på väg att minska någon gång snart, enligt Jonas Åsberg, försäljningschef på Snellman Sverige som äger varum...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.125