23948sdkhjf

Paulig lanserar snacks som företagskunder själva kan smaksätta

Nu kan restauranger göra egna signatursnacks med Santa Marias basprodukter. 
Paulig PRO, som arbetar för B2B-försäljningen för varumärken som Santa Maria och Risenta, lanserar en ny produkt som ska förenkla för bland annat restaurangkunder att göra egna signatursnacks. Santa Maria Snack Bases kallas produkten.

– Vi vet att våra kunder inom out-of-home gärna vill sätta sin egen prägel på mat och dryck. Med Snack Bases ...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Food Supply SE och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Vill förnya trots tuffare tider – ”brutalt ute på kapitalmarknaden”
Livsmedelsbranschen vill fortsätta innovera – ”Extra viktigt i en lågkonjunktur”
Även SAS inför Mondelezbojkott – tar bort Marabou, Daim och Toblerone
Löfbergs säljer sitt brittiska varumärke – ”Ett strategisk beslut”
Ulrika Ekström lämnar som vd för Svenskmärkning
De bildar ett joint venture för att satsa på tång
Andra Nordiska Medier

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.093