23948sdkhjf

Så blev Gårdssällskapet en storspelare inom ekokött

Gårdssällskapets affärsnisch sedan starten 2013 är att sälja ekologiskt och till stora delar Krav-märkt färskt kött från svenska gårdar online.– Det började som ett sommarjobb, säger Kenny von Walden.
Det är en av huvudägarna till Gårdssällskapet, Kenny von Walden, som med ett stort mått av lugn berättar om hur barndomsvännernas vilja att jobba tillsammans över sommaren utvecklades till en framgångsrik e-handel. 2021 omsatte Gårdssällskapet cirka 138 miljoner kronor och företaget har vunnit många priser, bland annat Unga företagare i Stockholm.
...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Food Supply SE och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.114