23948sdkhjf

Uppstickaren har fått kraft – utmanar traditionellt godis

Konfektyrbolaget Monday 2 Sunday AB har haft en kraftig tillväxt det senaste året. Nu rullar de ut i övriga Europa och utmanar vanligt godis.
Det Humble Group-ägda konfektyrbolaget Monday 2 Sunday AB har passerat en rullande årsomsättning på 100 miljoner kronor, en ökning med 114 procent under det första kvartalet 2025. Det skriver nättidningen Ehandel.

Bolaget bildades 2015 och gör sockerreducerade livsmedel under varumärket Pändy, som säljs i egen e-handel samt i service- och dagligva...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.063