23948sdkhjf

Vd:n om Minos kommande satsningar – ”Det finns mycket i pipeline”

Food Supply intervjuade Minos vd Daniel Warence på Retailmässan i Kista i maj. Han berättade om succélanseringen och dessutom avslöjade han vad Mino har i sin pipeline framöver.
Syskonen Ingrossos varumärke Mino släppte sina första produkter på marknaden förra året och det blev en rekordlansering. Bolaget sålde för över 40 miljoner kronor, på de knappa tre månaderna som kvar på året, och gjorde en vinst på över 100 000 kronor på den korta tiden.

Sedan dess har Mino släppt flera nya produkter, senast en sockerfri lemonad.
...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.07