23948sdkhjf

Anrik svensk ost får popup – ”urkul att skapa ostig meny”

Den svenska prästosten följer upp förra årets popup-succé i Stockholm med en tillfällig restaurang Göteborg. Syftet är att visa att den anrika osten är mer än bara ett pålägg.
Popup har blivit ett vanligt grepp för att presentera och marknadsföra sitt varumärke och sortiment. Tidigare har de svenska bolagen Gårdsfisk och Kiviks Musteri gjort det. Även det finska växtbaserade, Valio-ägda bolaget, Oddlygood.

I september förra året hade den svenska ostklassikern Präst en popup på Nytorget på Södermalm i Stockholm. Nu poppa...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078