23948sdkhjf

Garant lyfter dyslexi på mjölkförpackningar

Axfood låter under några månader emv-märket Garants mejeriförpackningar bli en yta för att uppmärksamma läs- och skrivsvårigheter.
Över en halv miljon svenskar har dyslexi. För att öka kunskapen om dessa läs- och skrivsvårigheter har Axfood och Dyslexiförbundet inlett ett samarbete som kommer att synas på Garants mejeriförpackningar och därmed nå miljoner svenskar.

– Vi jobbar hårt med att sprida kunskap om läs-, skriv- och räknesvårigheter i samhället. Det är viktigt att så ...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.062