23948sdkhjf

Sveriges mest köpta bilar rullar in i modevärlden – ”annorlunda och udda”

Ahlgrens bilar har rullat in i på den pågående modeveckan i Stockholm.
”Snart i var mans mun”, löd reklamen från Ahlgrens bilar med sloganen Sveriges mest köpta bilar. Frågan är nu om de snart är på var mans fot.

För i samband med Stockholms modevecka rullar Ahlgrens bilar in i modevärlden genom ett unikt samarbete med konstnären Bucktron. Resultatet är en handgjord toffla i godisets färger.

Bucktron har skapat en ö...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.093