Kaj inleder samarbete med dryckestillverkare
Med budskapet ”Det ska drickas Long Drink i bastun” har gruppen bakom det svenska bidraget till Eurovision, ”Bad bastu” med Kaj, ingått ett samarbete med det finska bolaget Original Long Drink.
– Vi är otroligt glada över att samarbeta med en partner som, precis som vi, vågar sticka ut och göra sin egen grej, säger Pinja Vyörykkä, varumärkeschef för Original Long Drink i Sverige.
Omgående kommer samrabetet att synas i marknadsföringen.
– Vi är marknadsledare inom long drink-kategorin i dag och siktar nu ännu högre. Att få inleda ett samarbete med Kaj känns självklart, och vi ser fram emot att få fler svenskar att byta ut bastuölen mot en Original Long Drink, säger Pinja.
Kaj själva kommenterar samarbete:
– Det här samarbetet har känts naturligt från första början, eftersom vi båda kör vår egen grej och har en avslappnad syn på livet. Den äkta och ursprungliga Original Long Drink – vilken ära.